1.iNFORMATII GENERALE
Termenii si conditiile generale de mai jos se vor aplica vanzarilor de catre SC THE LOFT CENTER SRL (denumit in continuare “Vanzatorul” sau “LOFT BRICKS”), prin intermediul magazinului virtual/website-ul www.loftbricks.ro catre Cumparator, persoana fizica sau juridica, dupa caz (denumita in continuare “Cumparatorul”), a bunurilor afisate pe site-ul Vanzatorului, precum si furnizarii serviciilor adiacente prestate de catre Vanzator (de ex.: debitare/ prelucrare caramida, servicii de livrare). Marfurile ce fac obiectul comertului prin intermediul prezentului website vor fi denumite in continuare “bunurile”, “produsele” sau „serviciile”
Prin incheierea contractului de vanzare la distanta (bifarea casutei cu ”Am citit Termenii si Conditiile LOFT BRICKS” inainte de lansarea comenzii sau de plata acesteia), de catre Cumparator cu Vanzatorul, Cumparatorul declara ca accepta in mod expres termenii si conditiile de mai jos si se obliga la respectarea acestora.
Folosirea, accesarea, utilizarea sau navigarea pe acest site de catre vizitatori si utilizatori implica acceptarea termenilor si conditiilor prevazute mai jos.
2.drepturi de proprietate intelectuala
LOFT BRICKS este detinatorul tuturor drepturilor de proprietate intelectuala sau de autor asupra magazinului virtual, respectiv asupra marcilor, designului, functionalitatilor site-ului, imagini si specificatii tehnice.
Caracteristicile produselor si documentatia tehnica aferenta acestora, prezentate pe site sunt puse la dispozitie de catre producatori si furnizori, iar LOFT BRICKS ofera suportul tehnic pentru afisarea lor.
LOFT BRICKS nu raspunde pentru prejudiciile create, din cauze ce exclud culpa sa, de nefunctionarea magazinului virtual precum si pentru cele rezultand din imposibilitatea accesarii paginilor magazinului virtual (ex. defectiuni la reteaua de internet).
3.pOLITICA DE VANZARE ONLINE
Folosind meniul aferent categoriilor si subcategoriilor, Cumparatorul navigheaza pana gaseste produsul care se potriveste dorintelor si necesitatilor sale. De asemenea cautarea produselor se poate face si prin folosirea campului de cautare
Selectare produs
Pentru a adauga produsul in cosul de cumparaturi, se apasa butonul “adauga in cos”
Dupa adaugarea unui produs in cos, Cumparatorul va fi redirectionat in cosul de cumparaturi, unde poate actualiza cantitatea produselor adaugate in cos sau elimina produse din cosul de cumparaturi. Din cos poate finaliza comanda sau se poate intoarce in magazin pentru continuarea cumparaturilor.
Valoarea costului de livrare se adauga automat la valoarea comenzii. Costul pentru transportul produselor difera in functie de modalitatea de livrare aleasa de catre Cumparator.
Trimiterea comenzii
Daca are deja cont in magazinul online al Vanzatorului, Cumparatorul se poate autentifica cu adresa de email si parola pentru a folosi informatiile privind livrarea si facturarea existente in cont.
Daca nu are cont, Cumparatorul isi poti crea un cont nou completand datele necesare sau poate opta pentru “trimite comanda fara sa te inregistrezi” – comanda rapida, fara a isi crea un cont pe site-ul Vanzatorului.
Facturare
In urmatoarea faza, Cumparatorul va trebui sa completeze datele de facturare. Astfel, are optiunea de a comanda in calitate de persoana fizica, juridica sau asociatie, prin completarea campurilor aferente tipului de persoana.
Daca adresa de facturare difera de adresa de livrare, se debifeaza optiunea “Datele facturii sunt identice cu datele de livrare” si se introduce o adresa de livrare noua.
Alegerea modalitatii de livrare
La completarea unei comenzi, Cumparatorul are posibilitatea de a-si alege modalitatea de livrare.
Cele trei modalitati de livrare pe care compania LOFT BRICKS le pune la dispozitie Cumparatorilor sai sunt:
– livrare marfa paletizata prin parteneri
– livrarea prin curier pentru anumite produse selectate de Vanzator
– ridicarea de la showroom-ul/depozitul LOFT BRICKS din str. Tudor Vladimirescu, nr. 26, Simleu Silvaniei, Jud. Salaj.
Alegerea modalitatii de plata.
In functie de modalitatea de livrare, LOFT BRICKS va pune la dispozitie urmatoarele modalitati de plata:
-Ordin de plata bancar (transfer online sau plata la ghiseul bancii, in contul vanzatorului)
-Numerar in showroom-ul LOFT BRICKS
Vanzatorul va emite, pe baza informatiilor detinute de acesta si a celor furnizate de Cumparator, o factura pentru bunurile livrate.
Finalizare comanda
Dupa ce Cumparatorul a ales modalitatea de livrare, plata si si-a exprimat acordul prin bifarea optiunii „Sunt de acord cu clauzele contractului la distanta si utilizarea tehnicilor de comunicare la distanta”, va apasa butonul “Trimite comanda” iar comanda sa va intra in curs de procesare.
Dupa trimiterea comenzii, Cumparatorul va primi un email de confirmare din partea Vanzatorului, referitor la receptionarea comenzii.Ulterior,Vanzatorul va mai transmite un email de confirmare a procesarii comenzii lansate de catre Client.
Odata lansata comanda online, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare ulterioara (telefonic sau electronic) precum si cu modul de operare al Vanzatorului. Orice comanda confirmata de Vanzator, implica Vanzatorul si Cumparatorul intr-un contract la distanta.
Momentul încheierii contractului la distanta cu persoana fizica, respectiv, al incheierii contractului de vanzare cu persoana juridica, îl constituie momentul primirii mesajului de confirmare din partea Vanzatorului.
4.cONTRACT SI FINALIZARE
Prin incheierea contractului de vanzare la distanta (bifarea casutei cu ”Am citit Termenii si Conditiile LOFT BRICKS” inainte de lansarea comenzii sau de plata acesteia), de catre Cumparator cu Vanzatorul, Cumparatorul declara ca accepta in mod expres termenii si conditiile de mai jos si se obliga la respectarea acestora.
Folosirea, accesarea, utilizarea sau navigarea pe acest site de catre vizitatori si utilizatori implica acceptarea termenilor si conditiilor prevazute.
5.pRETUL SI PLATA PRODUSELOR
Preturile afisate sunt bazate pe costurile curente ale produselor/serviciilor comercializate si includ TVA.
Niciun produs nu are costul de livrare inclus in pret. Livrarea produselor la adresa indicata de Cumparator se va face cu achitarea costurilor aferente, la care se va aplica TVA.
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica preturile afisate pe website, nefiind obligat sa anunte in prealabil intentia de modificare a acestora. Cu toate acestea, Vanzatorul nu va modifica in nicio situatie preturile unei comenzi active si pentru care a fost incasat un avans de la Cumparator.
In cazul in care pretul unor produse comandate, dar pentru care nu s-a incasat un avans de la Cumparator, se schimba, Vanzatorul va trimite o notificare prin care il va informa pe Cumparator, care va avea posibilitatea de a se retrage prin transmiterea unei instiintari Vanzatorului in termen de 48 de ore de la primirea notificarii cu privire la modificarea pretului.
Pretul produsului comandat este cel afisat la data confirmarii comenzii de catre Vanzator si are o valabilitate de 24 de ore de la comunicare. Pentru a mentine valabilitatea rezervarii, Cumparatorul se angajeaza sa efectueze plata avansului in perioada de valabilitate sus-mentionata. In caz contrar rezervarea va fi anulata, iar marfa va reveni in stoc, disponibila pentru vanzare. Pretul comunicat la data confirmarii comenzii va include toate taxele aplicabile, precum si pretul aferent serviciilor de transport, in cazul in care se solicita transport prin intermediul Vanzatorului. Costul de transport este mentionat separat pe comanda/factura proforma.
Plata
Comenzile se achita intotdeauna integral inainte de livrare / ridicare din depozit.
In cazul produselor care nu se afla pe stocul Vanzatorului si fac obiectul unei comenzi special (termen de livrare), Cumparatorul va achita un avans de minim 40% din pretul acestora la momentul plasarii comenzii, iar restul de pret se va achita de Cumparator Vanzatorului cu cel putin doua (2) zile inainte de data anuntata pentru livrare.
Plata de catre Cumparator in contul bancar al Vanzatorului va fi considerata valabila doar dupa incasarea sumelor corespunzatoare in contul Vanzatorului.
Disponibilitatea bunurilor/produselor
Daca bunurile se afla in stoc in depozitul Vanzatorului, atunci vor fi eliberate din depozit in vederea livrarii in termen de 2 zile lucratoare, cu excluderea zilei de efectuare a comenzii. Timpul de livrare a bunurilor depinde de metoda de livrare selectata de catre Cumparator.
In cazul in care bunurile Vanzatorului nu se afla in stoc din orice motiv, Vanzatorul va notifica Cumparatorul cu privire la acest lucru si il va instiinta cu privire la o data anticipata la care produsele vor fi disponibile pentru a fi livrate.
Vanzatorul nu va fi tinut raspunzator si nu va datora niciun fel de daune sau despagubiri Cumparatorului in cazurile in care produsele nu sunt disponibile pentru a fi livrate la momentul plasarii comenzii de catre Cumparator.
6.lIVRAREA PRODUSELOR
La completarea unei comenzi, Cumparatorul are posibilitatea de a-si alege modalitatea de livrare.
Cele trei modalitati de livrare pe care compania LOFT BRICKS le pune la dispozitie Cumparatorilor sai sunt:
– livrare marfa paletizata prin parteneri
– livrarea prin curier pentru anumite produse (produse mici, ex: mostre) selectate de Vanzator
– ridicarea de la showroom-ul/depozitul LOFT BRICKS din str. Tudor Vladimirescu, nr. 26, Simleu Silvaniei, Jud. Salaj.
Durata de livrare
Bunurile comandate, daca acest lucru este posibil, vor fi eliberate din depozit pentru livrare astfel:
– pentru livrari locale (Simleu Silvaniei- Zalau si imprejurimi): aceeasi zi, maxim a doua zi
– pentru livrari nationale: intre 1-3 zile, maxim
cu exceptia zilei in care s-a efectuat comanda si vor fi trimise doar la adresa indicata de Cumparator. Durata de livrare a bunurilor depinde de adresa de livrare indicata, conditiile meteo, si alti factori si va fi comunicata de catre Vanzator Cumparatorului. Livrarea va avea loc in mod normal in intervalul luni-vineri intre 9.00 si 18.00.
Comenzile pot fi plasate online 24 de ore din 24, 7 zile din 7, dar perioada de procesare a acestora se desfasoara de luni pana vineri in intervalul 9-18. Comenzile plasate in zilele de sambata, duminica si sarbatorile legale vor fi procesate in urmatoarea zi lucratoare.
Orarul de functionare este 08:00-17:00 de luni pana vineri si sambata de la 08.00 la 13.00
7.retur
Cumparatorul va refuza bunurile livrate in cazul in care acestea nu sunt conforme cu detaliile tehnice specificate in comanda.
Data receptionarii produselor este data preluarii acestora de la reprezentantul firmei de curierat/transportator. Aceasta data poate fi verificata si demonstrata prin documentele de livrare inmanate de curier/transportator.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit).
Cumparatorul va trebui sa suporte costurile suplimentare aferente returnarii produselor in caz de retragere. Costurile suplimentare reprezinta orice costuri (transport, livrare, diminuare a valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii calitatilor si functionarii produselor, taxe postale sau de orice alta natura) care urmeaza a fi suportate de consumator cu ocazia exercitarii dreptului de retragere.
Nu pot fi returnate produse care:
– depasesc termenul de 30 zile calendaristice de la data primirii;
– fac parte din Gama / Cărămidă aparentă feliată
– corespund specificatiilor tehnice mentionate in comanda;
– au facut obiectul unei comenzi speciale;
– au facut obiectul unei lichidari finale de stoc, in urma careia Cumparatorul a beneficiat de o reducere a pretului;
– au fost achizitionate din showroom si, desi prezentau unele defecte, Cumparatorul le-a acceptat si a beneficiat de o reducere corespunzatoare a pretului;
– au fost distinct personalizate la cererea Cumparatorului;
– au fost executate dupa specificatiile Cumparatorului;
– prezinta urme de lovire sau deteriorare;
– prezinta urme vizibile de uzura;
Produsele vor fi obligatoriu returnate in ambalajul original (ambalajul in care au fost achizitionate), cu toate accesoriile si eticheta intiala, intacte (fara urme de utilizare, deteriorare, lovire), produsele sunt nedeteriorate, nefolosite, nu prezinta urme de adeziv sau alte asemenea substante. Acestea se returneaza in unitatea de ambalare (pachet, cutie, sac,lada etc), si vor fi insotite de toate accesoriile cu care au fost livrate, precum si de factura fiscala si/sau bonul fiscal de achizitie
Nerespectarea conditiilor de mai sus, precum si punerea produsului, prin orice mijloc, intr-o stare necorespunzatoare repunerii in vanzare, duce la refuzul returului.
Pentru produsele ridicate de catre Cumparator direct din magazin/showroom, pentru care Cumparatorul a avut posibilitatea verificarii in mod direct a calitatii si specificatiilor prezentate, nu se aplica conditiile de retur prevazute in prezenta sectiune.
Atat in cazul comenzilor la distanta cat si in cazul celor efectuate in showroomul Vanzatorului, returul marfii se va efectua integral pentru o anumita pozitie.
Nu se accepta retururi partiale dintr-o anumita pozitie din factura.
Returnarea integrala a contravalorii achitate se va face numai in cazul in care produsele sunt in stare corespunzatoare. Deteriorarea produsului cauzata de Cumparator sau de folosirea necorespunzatoare a produsului va fi suportata de Cumparator, iar produsele respective nu vor putea face obiectul returului. Daca produsul a fost utilizat de catre Cumparator si nu mai poate fi returnat in stare corespunzatoare, LOFT BRICKS nu va putea returna contravaloarea acestuia.
8.utilizare cookies
Site-ul loftbricks.ro („Site-ul”) foloseste cookies.
Informatiile prezentate in prezenta politica au drept scop aducerea la cunostinta utilizatorilor a detaliilor privind utilizarea modulelor cookies de catre Site.
Ca urmare a utilizarii acestor module cookies, detinatorii Site-ului vor primi informatii care permit imbunatatirea experientelor dumneavoastra la momentul navigarii prin sporirea eficientei si accesibilitatii.
Ce sunt cookie-urile?
Modulul cookie este un text special, trimis de serverul nostru catre calculatorul dumneavoastra si apoi trimis inapoi catre noi de fiecare data cand accesati Site-ul.
Aceste module nu contin programe software, virusi, spyware si nu pot accesa informatiile stocate pe hard-diskul dumneavoastra.
La ce sunt folosite cookie-urile?
Fisierele de tip cookie faciliteaza recunoasterea terminalului de pe care utilizatorul acceseaza site-ul sau subdomeniile acestuia, asigurandu-i acestuia o prezentare relevanta a continutului, adaptata preferintelor anterioare ale utilizatorului.
Cookie-urile stocheaza informatii precum preferintele anterioare de navigare, limba, locatie, preferinte de confidentialitate etc., pentru a nu trebui sa le reintroduci ori de cate ori accesezi website-ul. De asemenea, sunt utilizate in pregatirea unor statistici anonimizate agregate care faciliteaza intelegerea experientei utilizatorului cu privire la site, permitand imbunatatirea structurii si continutului lor, excluzand, in cele mai multe cazuri, identificarea personala a utilizatorului.
Astfel, cookie-urile ne permit sa va deosebim de alti utilizatori ai website-ului nostru, fapt care ne ajuta sa va oferim o experienta optima atunci cand nevigati pe website-ul nostru si ne permit de asemenea sa il imbunatatim.
Nu utilizam cookie-urile pentru a va identifica.
Cu ajutorul cookie-urilor putem colecta si procesa informatii anonime despre vizita efectuata de dumneavoastra pe acest website, cum ar fi anumite pagini pe care le vizitati si unele dintre cautarile efectuate. Astfel de informatii anonime sunt folosite de noi pentru a ajuta la imbunatatirea continutului website-ului si a compila statistici despre utilizatorii acestui website in scopuri interne de cercetare de piata. In acest sens, putem instala cookie-uri care colecteaza numele de domeniu al utilizatorului (de ex.: domeniul „upmail.com” din adresa de email „victor@upmail.com”), precum si data si ora de acces.
Care este durata de viata a unui cookie?
O parte dintre cookie-urile aflate pe Site sunt administrate de web-serverele acestuia. Durate de viata a unui cookie variaza in functie de scopul pentru care a fost plasat. Spre exemplu:
- o singura sesiune (sesiunea curenta) – se sterge la parasirea Site-ului;
- pastrarea acceptului utilizatorului asupra Politicii de cookies – 1 an.
Cookie-uri plasate de terti
Partenerii nostri terte persoane, furnizorul de servicii de gazduire a website-ului si/sau partenerul de servicii web analitice pot colecta date despre utilizarea acestui website prin intermediul unor etichete anonime de internet / cookies pe care acestia le insereaza in browserul dumneavoastra cu ocazia accesarii website-ului www.loftbricks.ro si ne pot raporta activitatea website-ului. Toti acesti parteneri vor fi tinuti de obligatiile asumate de subscrisa conform prezentei politici. Puteti sterge aceste cookie-uri din calculatorul dumneavoastra si puteti seta majoritatea browserelor sa blocheze plasarea acestor cookie-uri.
Tertii pot utiliza cookie-uri in scopul promovarii activitatilor de retail de produse si servicii in scop de marketing direct, asupra carora noi nu avem niciun control.
Modalitati de oprire/stergere a cookie-urilor
Puteti sa stergeti fisierele de tip cookie de pe hard-drive in orice moment sau sa evitati modulele cookie prin configurarea browserului dumneavoastra in sensul de a le respinge sau de a va anunta cand un cookie este plasat pe hard-drive. Pentru mai multe informatii despre efectuarea setarilor referitoare la cookies accesati optiunea „ajutor” a browserului dumneavoastra.
In cazul in care ati dezactivat utilizarea modulelor cookies, exista posibilitatea ca unele servicii ale Site-ului sa nu functioneze sau sa nu functioneze corect.
In prezent, browserele ofera „asistenta” referitoare la setarile de tip cookies. Pentru mai multe detalii, va rugam sa accesati linkurile de mai jos:
9.Reclamatii
Bunurile se receptioneaza la incarcare, in cazul ridicarii comenzii din showroom si la descarcare, in cazul livrarii la adresa indicata de Cumparator.
La data livrarii se verifica starea tehnica a bunurilor livrate, partile urmand sa semneze, fie prin reprezentantii autorizati fie prin mandatarii acestora, packing list de livrare marfa fara obiectiuni, in cazul in care starea tehnica a produselor livrate este considerata satisfacatoare.
In cazul in care exista produse deteriorate/lipsa, acest lucru va fi consemnat direct pe Packing List in sectiunea pentru mentiuni, iar Cumparatorul nu va accepta descarcarea pentru produsele deteriorate fara sa anunte inainte Vanzatorul telefonic si sa transmita poze prin email/whatsapp. Vanzatorul se obliga sa inlocuiasca/ suplineasca produsele lipsa in termen de aprox. 15 zile de la data constatarii, in cazul produselor ce se afla pe stoc sau nu fac obiectul unor comenzi speciale. Orice alta reclamatie ulterioara nu va fi acceptata. Orice defect, neconcordanta, lipsa se va constata la incarcarea/receptia marfii, iar reclamatiile ulterioare nu vor fi acceptate. Vanzatorul nu va fi tinut raspunzator si nu va datora niciun fel de daune sau despagubiri Cumparatorului in cazurile in care produsele se deterioreaza ca urmare a oricaror actiuni ale Cumparatorului in cadrul operatiunilor de descarcare ca urmare a livrarii produselor.
Clientul poate opta pentru ridicarea personala sau prin reprezentant a comenzii, direct de la sediul Vanzatorului din str. Tudor Vladimirescu, 26, Simleu Silvaniei, Jud. Salaj, cu o instiintare prealabila si doar cu un vehicul ce poate fi incarcat cu un motostivuitor / utilaj de incarcare-descarcare.
„Incarcarea produselor in masina personala este limitata la 300 kg pentru a preveni prejudiciile asupra vehiculului. „
Procentul admis de marfa ce poate prezenta mici ciobituri / sparturi sau zgarieturi este intre 1 si 10 % maxim din cantitatea livrata. In cazul produselor cu L.L. (lungime libera)si – variabila – acestea pot avea incepand de la 5cm pana la 30cm lungime) .